GY.I.K. Gyakran Ismételt Kérdések

  • Megrendeléstől számítva mennyi idő múlva vehető át a termék?
    A termék átvételének ideje függ a készletünktől és a választott fizetési és szállítási módtól.

  • Amennyiben a termékből van készleten, akkor a megrendelés beérkezését követően azonnal átvehető az üzletünkben.

  • Amennyiben a terméket be kell szereznünk, akkor erről a tudomásunkban lévő információkat igyekszünk a rendelést követően nyomban megosztani a megrendelővel. Ez az idő sajnos előre pontosan nem meghatározható és termékenként változó.

  • Amennyiben a termékből van raktárkészleten és utánvétet, vagy bankkártyás fizetést választotta fizetési módnak akkor a 13:00-ig beérkezett megrendeléseket még aznap feladjuk. A kiszállítás 1-2 napot vesz igénybe.

  • Amennyiben a termékből van a készletünkön és előreutalást választotta fizetési módnak, akkor a teljes termékdíj (az esetleges szállítási költséggel együtt) elutalását követően készítjük össze a megrendelését. Ha az utalás 13:00-ig beérkezik hozzánk, akkor aznap feladjuk a csomagot az Ön részére. A termék a rendelés leadását követően a fizetési módtól függetlenül foglalásra kerül.



  • Mit jelent  a "Csak rendelésre" jelzés?
    Webáruházunk az aktuális raktárkészletünket mutatja. A terméknél
     "Csak rendelésre" felirat azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten, beszerzés alatt van. Ezek a termékek ugyan úgy vásárolhatóak, mint az összes termékünk az áruházban. A szállítási idővel kapcsolatosan további egyeztetés szükséges. rendeles@celsiusonline.hu

    Ezeknél a termékeknél szereplő árak a legutolsó beszerzéskori árak. A jelenlegi helyzetre való tekintettel sajnos nem tudjuk garantálni, hogy ezek a következő rendeléskor változatlanok maradnak. Ebben az esetben felvesszük a vásárlóval kapcsolatot és tájékoztatjuk a lehetőségekről.


  • A termékek készleten vannak?
    A webáruházban kínált termékek nagy része a rendeléstől számított 2-3 munkanapon belül tudjuk elküldeni. A webáruház valós készletet kezel. Azok a termékek, amelyek nincsenek készleten a „Csak rendelésre” jelzővel láthatod a webáruházban. Ezek esetében a beszerzés kb. 10 munkanapot vesz igénybe.


  • Milyen fizetési módok közül választhatok?
    Személyes átvétel estén készpénzzel, vagy bankkártyával lehet fizetni az üzletünkben.
    Házhozszállítás esetén utánvétet választva készpénzzel lehet fizetni a futárnál, vagy választhatja az előreutalást. 

  • Lehet regisztráció nélkül is vásárolni?
    Igen. Rendszerünk lehetővé teszi a regisztráció nélküli vásárlást, de egyes funkció és akciók csak a regisztrált felhasználóinknak érhető el.


  • Telefonon tudok rendelést leadni

    Nem, telefonon nem veszünk fel rendeléseket:

    Rendelésedet a webáruházon keresztül tudod leadni.


  • Mi van akkor, ha nem a megfelelő terméket rendeltem meg magamnak

    Erre is van megoldás. A tévesen megrendelt terméket természetesen visszaküldheted hozzánk, de csak a sérülésmentes és hiánytalan termékeket fogadjuk el. A visszaküldés költsége téged terhel. Utánvéttel feladott visszárut nem veszünk át.
    Ha minden rendben van a termékkel, akkor az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a termék árát.
    Ezalatt lehetőséged van egy új megrendelést leadni a megfelelő termére.


  • Ha hiányzik valami a csomagomból, akkor azt hogyan kapom meg?

    Ha valami nincs a csomagodban, akkor először is nyugodj meg és írj egy üzenetet a  rendeles@celsiusonline.hu email címre. Utánajárunk a dolognak és természetesen ingyen elküldjük a hiányzó terméket.


  • Hogyan és meddig tudom a kosaram tartalmát módosítani? 
    A kosár tartalmát a rendelés leadásáig tudja módosítani. A legegyszerűbb módja, ha a „x termék van a kosaramban” gombot használja. Növelheti, vagy csökkentheti a kosarában lévő termékek számát, vagy akár törölheti is a terméket.


  • Cégem számára is tudok vásárolni? 
    Természetesen igen. Akár regisztráció nélkül is. A funkció eléréséhez a kívánt termékek kiválasztása után elég az „x termék van a kosarában”, majd „tovább a fizetéshez” kattintva juthat el. Itt kell megadni cége adatait a számlázáshoz. 


  • Miért nem tudom kiválasztani a házhoz szállítás funkciót?
    Abban az esetben, ha több termék is van a kosarában és az tartalmaz olyan terméket is, amelyet csak az üzletünkben lehet átvenni a rendszer nem kínálja fel a kiszállít lehetőségét.


  • A rendelés leadás után van lehetőségem módosítani a rendelést?
    Természetesen van rá lehetőség. Kérjük írjon nekünk emailt! 
    (Az elérhetőségünk a webáruházunk aljára görgetve találja.)


  • Hogyan tudom lemondani a rendelésem? 
    Rendelését 
    az elérhetőségekben szereplő emailcímen tudja lemondani. 
    (Az elérhetőségünk a webáruházunk aljára görgetve találja.)


  • Hogyan érvényesíthetem a garanciát? 
    Minden a cégünk által árult termék, amely rendelkezik garanciával a garancialevelében foglaltak szerint kell eljárni. További információkért forduljon hozzánk bizalommal! Kérjük írjon emailt! 
    (Az elérhetőségeinket a webáruházunk aljára görgetve találja.)


  • Nem a használati utasításoknak megfelelően történt a beszerelés. Mi a teendő?
    Beszerelés és üzemeltetés előtt kérjük figyelmesen olvassák végig a beszerelési és használati útmutatóinkat. A javasolttól eltérő módon beépített termékekért a Celsius-Therm Kft. nem vállal felelősséget.



  • Nem találok választ a kérdésemre a felsoroltak között. Mit tegyek? 

    Kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal! 
    (Az elérhetőségeinket a webáruházunk aljára görgetve találja.)